Pillangóölelés 🦋

Amikor heves érzelmek dúlnak benned és azt tapasztalod, hogy nehéz megküzdened velük, akkor a következő gyakorlat segíthet önmagad megnyugtatásában, a stressz és a szorongás oldásában.
🟨 Helyezkedj el kényelmesen egy széken.
🟨 Keresztezd a karjaidat a mellkasod előtt, úgy, hogy tenyereid a kulcscsonton legyenek és a két hüvelykujjadat összeakasztod mintha egy pillangót formáznál magad előtt.
🟨 Közben csukd be a szemed és idézd fel azt a szituációt, ami nyomaszt.
🟨 Mozdítsd meg a kezeidet úgy, hogy felváltva finoman megveregeted a mellkasodat (jobb kezeddel a bal oldalt, utána bal kezeddel a jobb oldalt ötször-ötször). Amíg az egyik kezed a levegőben van, a másik lágyan megérinti a vállad alatti területet, akárcsak a csapkodó pillangószárnyak.
🟨 Közben mondogathatod magadban, hogy „Biztonságban vagyok., „A jelenben vagyok.”.
A tested hatással van a gondolataidra és érzéseidre, függetlenül attól, hogy tudsz-e erről vagy sem.
Ezzel az 5 pár érintéssel tested megnyugszik és intenzív érzéseid is csillapodnak.
Ha további támogatásra van szükséged a stressz kezelésében és az érzelemszabályozásban, jelentkezz be hozzám és segítek! 🤗
Szeretettel
Rózsa Judit
0620 4688712
2024.03.18.
Blog

Ismerjük fel az üzenetet!

Sokszor fordul elő, hogy egy problémás élethelyzetben nagyon vágyunk valamire, de a kívánt változás mégsem történik meg. Vagy megtörténik ugyan valamilyen formában, de mégsem tudunk

Tovább olvasom »
Blog

Szent Iván-éj

Ha már Szent Iván napját megelőző éjszakát a varázslatok éjszakájának nevezik, érdemes megvizsgálni, hogy mivel tudod varázslatosabbá tenni életedet. A varázslattal teli élet természetesen összefügg

Tovább olvasom »
Blog

Használd jól az idődet!

Tölts időt olyanok társaságában, akik felvillanyoznak! Akik nem ítélkeznek és elfogadnak olyannak, amilyen vagy. Akikkel öröm együtt lenni. Akik törődnek veled és nem csak akkor

Tovább olvasom »

Online tanfolyam megrendelése