STOP technika

A mostani járványhelyzet sok kihívással jár, egyre több a félelem, a frusztráció, a türelmetlenség és az anyagi vagy érzelmi bizonytalanságérzet.

Ilyenkor a testi, lelki és mentális egészség megőrzése kiemelten fontos. Ebben sokat segíthetnek bizonyos mindfulness (tudatos jelenlét) alapú stressz csökkentő technikák, relaxációs vagy meditációs gyakorlatok. A fentiek közül a STOP technika csak néhány percet vesz igénybe és bárhol, bármikor alkalmazható:

1. Képzelj el egy stoptáblát és állj meg egy pillanatra! Tarts egy kis szünetet abban, amit éppen csinálsz!
2. Vegyél egy mély lélegzetet! Érezd a levegő áramlását egész testedben, érzékeld, ahogy átjár a nyugalom és figyelmed visszatér a jelenbe.
3. Figyelj! Figyeld meg magadat kívül-belül, figyeld meg a gondolataidat, az érzéseidet, legyen az akár jó, akár rossz. Vedd észre a környezetedet is elemezgetés, ítélkezés nélkül – az embereket, a hangokat, a színeket, a tárgyakat.
4. Haladj tovább! Most, hogy újra a jelenre koncentrálsz, folytathatod azt, amit korábban csináltál.

Ha további módszert is szívesen kipróbálnál stabilitásod megőrzése érdekében, jelentkezz be hozzám mindfulness coaching konzultációra! 😊

Szeretettel

Rózsa Judit

0620 4688712
www.rozsajudit.hu

2020.04.07.

Blog

Amikor úgy érzed, hogy…

Amikor úgy érzed, hogy hatékonyan dolgoztál magadon, felismerted blokkjaidat és elhárítottad ezeket az akadályozó tényezőket kívánt célod elérése érdekében, de mégsem tapasztalsz változást, tudd, hogy

Tovább olvasom »
Blog

Szent Iván-éj 💖

Szent Iván napját megelőző éjszakát a VARÁZSLATOK éjszakájának tartják, ami a nyári napfordulóhoz kapcsolódó ünnep és a fény győzelmét szimbolizálja. Rengeteg hagyomány, babona és szerelmi

Tovább olvasom »
Blog

Nehéz időszakok

Amikor nehéz időszakon mész keresztül, tudd, hogy a fájdalom, amit épp átélsz, idővel az előnyödre válik. Minden csalódás, kudarc és szenvedés téged szolgál, mert erősebbé

Tovább olvasom »

Online tanfolyam megrendelése